Godnatt!

SP1c tackar samtliga besökar för dagen och välkomnar dem givetvis samtidigt inför den nya dagen, dvs tisdag. Jag vill passa på att tacka alla er läsare för ett sådant stort engagemang i era avancerade onödiga kommentarer, försök att göra lite nyttja och skicka mackor till regeringen i Zimbabwe istället.

Tisdag väntar oss som sagt, och vi ser med spänning fram emot indv. språkval (tyska, franska, spanska, italienska), det kan påpekas att tyskan är inställd och elver; Albin, Josefin och Simon därför har sovmorgon imorgon. Detta tätt följt av geografi vid klockslag 09:55, varpå en stund engelska väntar. Sedan är det bara att kasta sig över tallrikarna i matsalen så vi genast måste knata över till lergbergshallen för att aktivera oss aningen så att vi inte blir lika tjocka som barnen i USA. Vi avslutar sedan dagen med en stillsam promenad tillbaka till Kullagymnasiet (<3<3<3) där vi avslutar dagen med datorkunskap i ett lugnt och behaligt tempo. Jag önskar alla en trevlig dag, och ett kärt återseende.

PS: Håll ögonen öppna för fler inlägg under dagens gång!

Kommentarer
Postat av: Emma

hej, bitch, jag tyckte det var synd att du inte hade fått några kommentarer, sååå. Ja, typ, varsågod :D

2008-03-04 @ 17:13:08
Postat av: Josse

känns jäkligt onödig att jag kom på geografin tillskillnad från dig, men aja what ever :P

2008-03-04 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0